Playmobil Blog

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ, ΤΟΝ PLAYMOBIL

Δευτέρα, Αυγούστου 7

Έκθεση Ιδεών: To ΣΚ μου

Καθώς πλησιάζουμε τις μέρες (και τις νύχτες) των πολυπόθητων διακοπών, μια βαρεμάρα αρχίζει να κυριαρχεί στο πλαστικό πολύχρωμο σώμα του playmobil. Οι ρυθμοί όλο και πέφτουν, πέφτουν και ξαναπέφτουν πριν από την υποσχόμενη χαλάρωση των διακοπών.

Χαλάρωση, που όσο και αν την επιζήτησα το σαββατοκύριακο που μόλις μας πέρασε, αποδείχθηκε πράγμα αδύνατο. Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες, επιτρέψτε μου να γκρινιάσω λίγο (υπόσχομαι ότι δεν θα το ξανακάνω πριν από τον Σεπτέμβρη).

Σαββατοκύριακο λοιπόν σε παραθαλάσσιο θέρετρο του Σαρωνικού, που περνάω πολλά από τα ΣΚ μου τα τελευταία χρόνια. Η ωραία παραλία κοντά στο σπίτι που διαμένω και κάνω τις βουτιές μου, είναι πιο βρώμικη παρά ποτέ. Στις 8 το απόγευμα η παραλία θυμίζει χωματερή (ευτυχώς που δεν καίγεται). Η κοινότητα θα την καθαρίσει πιθανότατα νωρίς αύριο το πρωί, αλλά σε 12 ώρες θα είναι πάλι τα ίδια: μια παραθαλάσσια χωματερή.

Και ας ήταν μόνο αυτό: δυο διαφορετικά bar-on-the-beach με ξαπλώστρες και εκκωφαντική σκυλάδικη μουσική ντάλα μεσημέρι καταλαμβάνουν με ξαπλώστρες το μισό τουλάχιστον της κάποτε ερημικής παραλίας και όλο το ακουστικό εύρος συχνοτήτων των πλαστικών αυτιών μου. Γυρίζω σπίτι να κάνω λίγο σιέστα και η μουσική διανύει πάνω από μισό χιλιόμετρο για να φτάσει στα αυτιά μου. Μετά από το μέτρημα μερικών δεκάδων κοπαδιών από πρόβατα καταφέρνω να κοιμηθώ.

Το βράδυ αποφασίζω να πάω κινηματογράφο. Ο κινηματογράφος γεμάτος. Καλό αυτό. Η ταινία είναι ο “Inside Man” του Spike Lee, την οποία συνιστώ ανεπιφύλακτα. Αυτό που δε συνιστώ είναι να έχετε την υπομονή μου να ανεχθείτε τη θείτσα μπροστά μου που απαντάει κανονικά στο κινητό της, περιγράφοντας ζωντανά στις φίλες της την ταινία (ήμαρτον κύριε). Επίσης νοιώθω (αναδρομικά) μαλάκας που ανέχτηκα, άλλους δεκαπέντε μπροστά μου που είτε έπαθαν συχνοουρία κατά τη διάρκεια της ταινίας, είτε σύνδρομο στέρησης με αποτέλεσμα να σηκώνονται σε ρυθμό slow motion και να ρημάζουν την τουαλέτα και την καντίνα κάθε λογής πατατάκια, ποπ κορν και nachos με 0% λιπαρά.

Τελειώνει η ταινία και αποφασίζουμε να πάμε για φαγητό (παρένθεση: απλά περπατώντας, μιας που ο playmobil δεν είναι οπαδός του δόγματος «καβάλα παν στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε»). Έχει πάει 11 η ώρα και η κίνηση και φασαρία στους δρόμους του παραθεριστικού κέντρου είναι κάτι που αδυνατώ να το συλλάβω με το μικρό μυαλό μου. Καλογυαλισμένα αυτοκίνητα με εξατμίσεις σαν τον αγωγό φυσικού αερίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης (όταν γίνει), όλα κολλημένα το ένα πίσω από το άλλο, γεμάτα macho οδηγούς και λουσάτες καλοσοβατισμένες γκόμενες, κορνάρουν, οι οδηγοί και συνοδηγοί βρίζονται, γαμώ τα νεύρα μου! Καλύτερα να βγεις βόλτα στην Β. Σοφίας μέρα πορείας! Τουλάχιστον δεν έχεις την ψευδαίσθηση ότι χαλαρώνεις ή κάνεις διακοπές.

Τελικά φτάσαμε στο εστιατόριο. Φάγαμε. Μέτρια. Πληρώσαμε. Κανονικότατα. Φύγαμε γρήγορα.

Επιστρέψαμε στο σπίτι σαν κυνηγημένοι. Καθίσαμε στη βεράντα και ρομαντζάραμε για καμιά ωρίτσα. Το φεγγάρι ήταν υπέροχο και ήταν όλο δικό μας.

Ελπίζω στις διακοπές, τα πράγματα να είναι κάπως καλύτερα….

12 Comments:

  • At Δευ Αυγ 07, 04:39:00 μ.μ., Blogger belinha said…

    Hello there!Yes, last year it was a true catastrophe.Lots and lots of forest burned.A lot of discussion about forests that are not clean, both from private and state; not enough aeroplanes to get to inaccessible places; inefficient coordination of efforts; criminal causes or natural causes...many promises about a new scenario for the follwing year.But at night the air was so full of smoke that I could not sleep for a while!Portugal= Greece!, I think...

     
  • At Δευ Αυγ 07, 08:04:00 μ.μ., Blogger Playmobil said…

    @belinha
    Situation has been improved during the last few years due to better coordination and staffing of fire-fighting resources. However, Greece has lost a significant part of its forest treasures.

    I remember the forests around Coimbra, that I visited a few years ago and now (most probably they do not exist.

     
  • At Δευ Αυγ 07, 09:48:00 μ.μ., Blogger dodos said…

    Έλεγα να σού ζητήσω να αποκαλύψεις το όνομα τού παραθεριστικού οικισμού, γιά να τον αποφύγω, αλλά μήπως έχει και σημασία...Και αλλού τα ίδια είναι.
    Προτιμώ να ...ψήνομαι στην αθηναϊκή κόλαση το δεκαπενταύγουστο, παρά σε κάτι τέτοια μέρη.
    Χρόνια τώρα, παρατηρώ, πώς μεταφέρονται οι κακές συνήθειες ΚΑΙ στις διακοπές- τι ηρεμία και ξεκούραση και διάθεση χαλαρή...Τρελλαμένοι όλοι, στα λιμάνια, στις παραλίες, στα εστιατόρια.
    Αν στις διακοπές πας σε μέρος μοδάτο, να μη σε απογοητεύσω, αλλά...

     
  • At Δευ Αυγ 07, 11:42:00 μ.μ., Blogger g help me said…

    Αγαπητέ playmobil προφανώς είστε θύμα κακής συγκυρίας. Δε συμβαίνουν εδώ αυτό που περιγράφετε. Ποτέ. Μη ξεχνάτε, ο τουρισμός είναι η βαριά μας βιομηχανία. ΧΕ ΧΕ ΧΕ !!!
    Συνιστώ κατασκήνωση στη Στάδιου...

     
  • At Τρί Αυγ 08, 12:01:00 π.μ., Blogger ovi said…

    :D Λυπάμαι φίλε μου αλλά πρέπει να ομολογήσω οτι εγώ ...γέλασα!!!

     
  • At Τρί Αυγ 08, 10:26:00 π.μ., Blogger Playmobil said…

    @dodos
    Όχι, δε θα πάω σε μοδάτο μέρος, Χίο - Μυτιλήνη θα πάω, ελπίζω τα πράγματα να είναι πιο ήσυχα εκεί.
    Πάντα επέλεγα να μένω Αυγ. στην Αθήνα, αλλά το έτερον ήμισι παίρνει υποχρεωτικά άδεια αυτό το μήνα, άρα προσαρμόζομαι.

    @ g help me
    Είμαι εγκάθετος του Αβραμόπουλου, για να καταδείξω τη κατάρρευση της τουριστικής βιομηχανίας μετά την απομάκρυνση του από το τιμόνι του τουρισμού -:)

    @ovi
    Δυστυχώς (για τα χάλια μας) ήμουν σίγουρος ότι θα γελούσες...

     
  • At Τρί Αυγ 08, 12:10:00 μ.μ., Blogger tassoula said…

    Σιγουρα θα είναι αλλιώς στις διακοπές.Αλλάζει και η διαθεση τότε!!!
    Καλησπέρα!-)

     
  • At Τρί Αυγ 08, 02:52:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris said…

    Είναι το λιγοτερό εξοργιστική η κατάσταση.
    Η γλαφυρή περιγραφή σου χαλάρωσε εμάς που το διαβάζαμε αλλά για κάποιον που το ζει είναι απίστευτο.
    Κάπου το έχω ξαναγράψει ζούμε την εποχή της χούντας των ηλιθίων και του όχλου.
    Έλεος!

    Πραγματικά μια σκηνή στη Σταδίου το δεκαπενταύγουσρο είναι όνειρο!

     
  • At Τρί Αυγ 08, 09:50:00 μ.μ., Blogger dodos said…

    Να λοιπόν ένας Έλλην που ΔΕΝ θα πάει ούτε Μύκονο, ούτε Σαντορίνη γιά διακοπές!

     
  • At Τετ Αυγ 09, 11:15:00 π.μ., Blogger Γωγώ said…

    Playmobil...ξέρεις τι μου θύμισες τώρα; Τα αγαπημένα μου παιχνίδια!! Άσχετο ε; Ήθελα να το πω... :)))

     
  • At Τετ Αυγ 09, 04:40:00 μ.μ., Blogger Playmobil said…

    Stavros,
    Καλή ιδέα. Κάπου έχω μια σκηνή από τα νεανικά μου χρόνια (αν δεν την έχει φάει ο σκώρος)...

    Γωγώ,
    Καλωσήρθες,
    Καθόλου άσχετο! Τα Playmobil ήταν και δικά μου αγαπημένα παιχνίδια και για αυτό επέλεξα και το όνομα.

     
  • At Πέμ Αυγ 10, 12:49:00 π.μ., Blogger tassoula said…

    καλές διακοπές.
    καλό βράδυ.

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home