Playmobil Blog

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ, ΤΟΝ PLAYMOBIL

Πέμπτη, Αυγούστου 10

Φεύγω....................


Οι μέρες πέρασαν και με τη βοήθεια καναδικού δορυφόρου τελευταίας τεχνολογίας, ο playmobil βλέπει πλέον πολύ καθαρά το στρατηγικό στόχο των φετινών διακοπών του.

Πριν εξαφανιστώ, νοιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας το δεκάλογο των καλοκαιρινών υποσχέσεων μου: τι είμαι απόλυτα αποφασισμένος να πραγματοποιήσω σε αυτές τις διακοπές (στο βάθος της σκηνής, ήχος τρομπέτας παίζει εμβατήρια εμψυχώνοντας τον playmobil στην υλοποίηση των στόχων του):

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ:

1. Να κάνω ένα μπάνιο κάθε μέρα (στη θάλασσα εννοείται…) μετά της οικογενείας

2. Να βγαίνω έξω κάθε βράδυ (για διασκέδαση προφανώς, όχι γιατί θα με πετάει η καλή μου έξω από το σπίτι…)

3. Να τραβήξω τουλάχιστον 3 φιλμ με slides (ναι, σκοπεύω να αφήσω την μηχανή στην Αθήνα και να πάρω μαζί τις καλές δοκιμασμένες μου Nikon, τρίποδο, φακούς, φίλτρα, φλας και όλα τα υπόλοιπα) και να τραβήξω και γαμώ τις φωτογραφίες, όπως παλιά.

4. Να διαβάσω 3 βιβλία (χαλαρά, χωρίς άγχος και διακοπές, γιατί τελικά μόνο στις διακοπές μπορώ να διαβάσω ένα βιβλίο χωρίς διακοπές)

5. Να φάω ότι μου αρέσει, όσο μου αρέσει, όπως μου αρέσει, γιατί έτσι μου αρέσει.

6. Να μην πάρω πάνω από δύο κιλά, άντε δυόμισι

7. Να πηγαίνω κάθε πρωί 3-4 χιλιόμετρα βόλτα τον μικρό playmobil (βοηθάει και στο 6.)

8. Nα πηγαίνω κάθε βράδυ βόλτα και να ρομαντζάρω με την σύντροφο playmobil (βοηθά επίσης στο 6.)

9. Να μην σηκώνω το κινητό για δουλειά (βοηθάει γενικά)

10. Να μην ανοίξω τον φορητό, εκτός για να δω μερικά DVD που θα κουβαλήσω μαζί μου – εδώ και τώρα αποτοξίνωση από δουλειά και μπλογκόσφαιρα.

Ζήτω !!!

Είμαι έτοιμος. Φτιάχνω βαλίτσες, διάθεση και ξεκινώ…

Το επόμενο άρθρο μου την πρώτη του Σεπτέμβρη.

Μέχρι τότε να περνάτε καλά, πολύ καλά, όσο καλύτερα γίνεται!

Kisses,

Playmobil

10 Comments:

  • At Πέμ Αυγ 10, 04:32:00 μ.μ., Blogger Stavros Katsaris said…

    11. Πρωί μεσημέρι βράδι σεξ.
    Βοηθάει το 6, γενικότερα και τη σύντροφο!

    Καλές διακοπές!!!!

     
  • At Πέμ Αυγ 10, 06:30:00 μ.μ., Blogger dodos said…

    Άκου τον stavros, κάτι φαίνεται να ξερει...
    Στο φωτογραφίζειν έχεις την απόλυτη συμπαράσταση απάντων τών εικαστικών, καλό ...κουβάλημα τής εξάρτυσης (δώσε και στο playmobilάκι να μεταφέρει τα φιλμ).

    Τον φορητό ΓΙΑΤΙ τον παίρνεις μαζίίίί;

    KALES DIAKOPES! (όπως λέμε, ΡΟΥΜΣ, ΡΟΥΜΣ!)

     
  • At Πέμ Αυγ 10, 11:44:00 μ.μ., Blogger ovi said…

    Να περάσεις καλά!!!

     
  • At Παρ Αυγ 11, 12:57:00 π.μ., Blogger g help me said…

    Πέτα τις αναλογικές. Πάρε ψηφιακή. Πάρε το φορητό (μην ακούς τον dodo). Όλα τα άλλα όπως τα λες. Μαζί σου Σταύρο...
    Καλά να περάσετε...

     
  • At Παρ Αυγ 11, 02:34:00 μ.μ., Blogger Playmobil said…

    @stavros,
    Σκέφτηκα να το γράψω, αλλά θα χαλούσα το χαρακτηρισμό του site "Για όλη την οικογένεια"

    @ovi,
    Thanks!

    @dodos, g help me
    Είμαι πολύ τρελαμμένος να τραβήξω φωτογραφίες. Θα δημοσιεύσω με την επιστροφή μου (τρέμε g help me -:))

     
  • At Παρ Αυγ 11, 10:41:00 μ.μ., Blogger g help me said…

    Τότε βγαίνουν οι καλύτερες πάντως. Δε συνεχίζω, δε με συμφέρει...
    Άντε και καλές διακοπές, μακριά απ’ τα μηχανήματα του διαβόλου ;>)

     
  • At Σάβ Αυγ 12, 08:58:00 π.μ., Blogger tassoula said…

    Αληθεια το φορητό γιατι το παίρνεις μαζί?
    καλές διακοπές και μην σκέφτεσαι καθόλου την επιστροφή.
    καλές και όμορφες μέρες & νύχτες μακρια απο την παράνοια.

     
  • At Σάβ Αυγ 12, 09:32:00 π.μ., Blogger Playmobil said…

    Αμάν πια. Με φάγατε με το φορητό!
    Το παίρνω γιατί θέλω να δω σε DVD κάτι σειρές που δεν τα κατάφερα το χειμώνα ("Τα σύνορα της αγάπης", "Χουανίτα, η βραζιλιάνα παρθένα", "Best of Tragkas" και τέτοια). Είναι και αυτό μέρος του εκδρομικού πακέτου.

    Δεν πρόκειται να συνδεθώ στο internet. Ούτε να διαβάζω Powerpoints. Το ορκίζομαι.

     
  • At Σάβ Αυγ 12, 10:43:00 π.μ., Blogger dodos said…

    Γιά τα "Best of Tragkas", ώς και το home cinema ακέραιο αξίζει να πάρεις, τι λέμε τώρα...
    Άντε, στο καλό, να περάσετε ωραία!

     
  • At Παρ Σεπ 01, 10:57:00 μ.μ., Blogger Odysseas said…

    Γύρισες από τις διακοπές?
    Γιατί εγώ τις πέρασα λίγο σαν το ΣΚ που περιγράφεις στο προηγούμενο ποστ! :)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home